[chrzescijanie] Odp: Paczka Wspolnota, Tom 92, Numer 2

Andrzej A Bonder andrzejlech11 w wp.pl
Śro, 16 Kwi 2008, 12:13:31 CEST

Dnia 16-04-2008 o godz. 12:00 wspolnota-request w listy.kdm.pl napisał(a):
> [...]
> http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fgala_boksu.html&sid=313

> Koniec Paczka Wspolnota, Tom 92, Numer 2
Kimkolwiek jesteś co czytasz te słowa razem ze mną proś Pana dla mnie
abym nie dołączył do grona bezrobotnych Organista to mój zawód Chwalę
Pana grając i śpiewając to co kocham bardzo  Układy mogą mnie zniszczyć
choćbym był Anuiołem tylko Pan może to zmienić  Pomóż mi Andrzej lat 60
Samotny ufający że Pan przewidzi co dalej
Pozdrawiam

Najpiękniejszy głos kobiecego jazzu - STACEY KENT
16.05 20:00 Warszawa, 17.05 20:00 Poznań
bilety: Ticketonline, Ticketpro, Shortcut, Eventim
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fkentwpolsce.html&sid=312