[chrzescijanie] Miłość droga do zwycięstwa

AF biuro w af.com.pl
Śro, 6 Sie 2008, 16:38:21 CEST

NOWOŚĆ!

Książka wydana przez:

Wydawnictwo AF

Compassion

Zamówienia: biuro w af.com.pl

Tel. 604 580 659

www.sklep.af.com.pl

Miłość - droga do zwycięstwa

Kenneth E. Hagin

Format A5, 218 stron

Cena detaliczna 29,90 pln

Cena hurtowa  20,90 pln (kościoły, stowarzyszenia, organizacje misyjne)

Pismo Święte nakazuje, abyśmy obrali sobie miłość za główny cel życia. W tłumaczeniu Amplified Bible czytamy: "Gorliwie dążcie i sta­rajcie się posiąść [tę] miłość - niech to będzie waszym celem, waszym wielkim poszukiwaniem." (I List do Koryntian 14:1, AMP). Jak wielu z nas może uczciwie przyznać, że Boża miłość jest naszym nadrzędnym życiowym celem?

W niniejszej książce Kenneth E. Hagin wyjaśnia dlaczego Boża mi­łość jest nam tak bardzo potrzebna. Często powtarza: "Odpowiedź na wiele życiowych problemów kryje się w prostym zdaniu: Boża miłość ni­gdy nie zawodzi! Jeżeli więc nauczysz się żyć w miłości, również nigdy się nie zawiedziesz. Oczywiście, mam na myśli Boży - nie ludzki - rodzaj miłości".

Autor pokazuje nam także, jak przezwyciężać cielesne zachowania, poddając się jednocześnie Bożej miłości. W ten sposób możemy rozwią­zać w naszym życiu te problemy, które wydają się niemożliwe!

W przygotowaniu kolejne książki Kennetha E. Hagina