[chrzescijanie] Audio Bibli

zaremba w poznajpana.org zaremba w poznajpana.org
Pon, 1 Gru 2008, 19:40:16 CET

Niestety u mnie się w ogóle nie otwiera ten program.
Nie jestem w stanie nic zmienić,..
Na stronie piszą, że Win 2000 wystarczy, żeby poszło,..

Piotr Z

http://www.faithcomesbyhearing.com/free-audio-bible-download-19?gclid=COTOoJuT9ZYCFQaB1QodEksMXw