[chrzescijanie] Poznanie Swietego

Robert K. robert w chrzescijanin.pl
Czw, 3 Sty 2008, 00:02:51 CET

Witam

Radio Chrzescijanin rozdaje ksiazke
“Poznanie Świętego“
moze ktos chcilaby to szczegoly sa na stronie:
http://radiochrzescijanin.pl/prezent/
Osobiscie to odpowiada mi ksiazka "Radykalny krzyz" tego autora. Nie wiem jednak gdzie mozna ja zakupic. Polecam jednak jak ktos znajdzie.

O autorze:
Aiden W. Tozer (1897-1963) był autorem książek i artykułów oraz kaznodzieją żyjącym i pracującym w Stanach Zjednoczonych. Jego publikacje wywierały i wywierają nadal wielki wpływ na chrześcijan szukających głębokości życia duchowego. Słowa A.W. Tozera są często twarde i trudne do przyjęcia, ale tak właśnie widział i przekazywał ten mąż Boży zagrożenie wkradające się do życia chrześcijańskiego. Piętnował sekularyzację i przykładanie większej wagi do sfery intelektualno-doktrynalnej niż duchowej. Zdecydowanie i z mocą nawoływał do prawdziwej pobożności.

Mamy Nowy Rok 2008.
Niech Bog pozwoli nam w nim dokonac dla Niego wielkich dziel.

Robert