[chrzescijanie] andrzej bonder zaprasza Cię do GoldenLine.pl

zaremba w poznajpana.org zaremba w poznajpana.org
Nie, 23 Lis 2008, 21:25:55 CET

Coś to inaczej teraz działa, poszło na priva,. Robert, przepraszam.

Dokładnie dałem się w coś takiego kiedyś wrobić, tylko się inaczej nazywa,
a na dodatek, rozsyła takie zaproszenia do wszystkich ludzi, których adresy
mailowa masz na liście (przynajmniej tamto) - no jak się nie czyta
komunikatów za dokładnie,.. :/.

PiotrZ

http://www.goldenline.pl/zaproszenie/email/akceptuj/5bfe42b04cceb4ddeef4b4dde2c62236

> --