[chrzescijanie] Tomasz Lis na żywo - in vitro

Ania anna.cynthia w gmail.com
Sob, 3 Sty 2009, 20:25:31 CET

In vitro nie jest teraz refundowane, a i tak nfz nie refunduje wielu leków.
To się nie zmieni. Szpitale zawsze będą zadłużone (w jednym sama pracuję),
leki zawsze będą drogie, do specjalistów zawsze będą kolejki. To nie o
pieniądze tu chodzi, a o ideologię i trzeba umieć to przyznać. Poza tym nie
zrozumie syty głodnego.
Czy zatem proponujesz by leczyć tyko śmiertelnie chorych?
Reszta sobie poradzi, bo przecież nie umrze ze źle złożoną nogą, a to że
będzie takiemu  niewygodnie to co z tego?
Trzeba pomagać małżeństwom bezdzietnym, sposobami, które nie są
kontrowersyjne. A są takie na pewno.

Dziwi mnie nieczułość chrześcijan na problem bezdzietności. "ma problem
niech sobie radzi sam..." :(
A Paciorkiewicz