[chrzescijanie] Tomasz Lis na żywo - in vitro

Józef JONIEC SP joniec w pijarzy.pl
Nie, 4 Sty 2009, 10:09:22 CET

[chrzescijanie] Tomasz Lis na żywo - in vitro
  ----- Original Message -----
  From: Robert K.
  To: wspolnota w listy.kdm.pl
  Sent: Sunday, January 04, 2009 9:20 AM
  Subject: [chrzescijanie] Tomasz Lis na żywo - in vitro

  Witaj

  >.Dziwi mnie nieczułość chrześcijan na problem bezdzietności.

  a mnie na problem braku miłości do bliźniego żyjącego, który mieszka obok nas

  W Twoim liście datowanym 3 stycznia 2009 (20:25:31) można przeczytać:

       In vitro nie jest teraz refundowane, a i tak nfz nie refunduje wielu leków. To się nie zmieni. Szpitale zawsze będą zadłużone (w jednym sama pracuję), leki zawsze będą drogie, do specjalistów zawsze będą kolejki. To nie o pieniądze tu chodzi, a o ideologię i trzeba umieć to przyznać. Poza tym nie zrozumie syty głodnego.

        Czy zatem proponujesz by leczyć tyko śmiertelnie chorych?

        Reszta sobie poradzi, bo przecież nie umrze ze źle złożoną nogą, a to że będzie takiemu niewygodnie to co z tego?

        Trzeba pomagać małżeństwom bezdzietnym, sposobami, które nie są kontrowersyjne. A są takie na pewno.

        Dziwi mnie nieczułość chrześcijan na problem bezdzietności. "ma problem niech sobie radzi sam..."

        A Paciorkiewicz