[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Nie, 18 Kwi 2010, 23:42:45 CEST

Drodzy przyjaciele!

Trudno uwierzyć w to, co wydarzyło się w Polsce.
Oglądam wiadomości, czytam artykuły, koresponduję z wieloma z Was i
wciąż wydaje mi się to nierealne.  Moje serce płacze z Wami.

Modląc się, prośmy, aby Bóg przyniósł swoje pocieszenie, zwłaszcza dla rodzin tych, którzy zginęli, ale także dla całego narodu.

Módlmy się za przywódców w Polsce, szczególnie za premierem Donaldem Tuskiem i p.o. Prezydenta Bronisławem Komorowskim. Módlmy się o ducha pokory, współpracy i
uczciwości, tak aby mogli dowodzić z mądrością i prawością.  Módlmy
się o stabilność i ochronę dla polskiego rządu.  Niech ludzie, którzy zostaną wybrani na poszczególne urzędy w bliskiej przyszłości, będą ludźmi prawdy.

Poprzedniego wieczoru dołączyłam do kilku przyjaciół, by ponownie
oglądać "Katyń".  Modliliśmy się za Polskę i o relacje
panujące między Polską i Rosją.  Módlmy się, aby Bóg zainicjował
proces odbudowy, bez względu na to, jak trudny może on być.

Przede wszystkim, módlmy się, aby imię Jezusa zostało wyniesione jako sztandar ponad Polską.
Czytajmy te słowa z Psalmu 60. - być może mogą odnosić się do Polski?

Boże, który nas odrzuciłeś, złamałeś,
I gniewałeś
się na nas, odnów nas!
Wstrząsnąłeś ziemią, rozdarłeś ją,
Napraw
rozpadliny jej, bo się chwieją!
Lud swój wystawiłeś na ciężką próbę,
Napoiłeś nas winem odurzającym.
Dałeś SZTANDAR tym, którzy się ciebie boją,
Aby uciekli od łuku. (Psalm 60; 3-6)

Modlę się, abyście w tym całym
zamieszaniu, które panuje w Polsce, mieli odwagę i wrażliwość, by
podnieść sztandar z imieniem Jezusa.  Kiedy smucicie się wraz ze
swoimi rodakami, modlę się, aby Duch Boży dał Wam we właściwym
czasie słowo nadziei, by przemówić.

Moi przyjaciele ze Stanów
przesyłają Wam swoje współczucie, modlitwy i miłość, drodzy bracia i siostry w Polsce!

...Sandy