[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Pon, 26 Kwi 2010, 01:53:20 CEST

Drodzy przyjaciele!

Oto modlitwa za Polaków, którą Bóg codziennie wkłada w moje serce: niech "rozkoszują się łaską" Boga.

To wspaniała prawda, że chrześcijaństwo nie opiera się na tym, co ROBIMY, ale na tym, co Jezus JUŻ ZROBIŁ.  On jest naszym najwyższym kapłanem, który przelał swoją krew, abyśmy mogli wchodzić w samą
obecność Bożą (Hebrajczyków 10;19-22).  Mamy nieograniczony dostęp do Króla wszechświata w każdej chwili dnia.  Zasłona jest rozdarta -- możemy cieszyć się wspaniałą relacją z Bogiem, naszym Ojcem.  Nie musimy się troszczyć i zdobywać swojego zbawienia.  Jesteśmy zbawieni przez łaskę (Efezjan 2;8-9), możliwą dzięki Jezusowi, który kocha nas głęboką i trwałą miłością.  Alleluja!

Kiedy rozkoszujesz się Bożą łaską, Twoje serce topnieje i Jego łaska Cię przytłacza.  Właśnie o to modlę się dla każdego Polaka i Polki, chłopca i dziewczyny.  Czy dołączycie do mnie w tej modlitwie??

Love,
...Sandy
P.S. Dla tych, którzy czytają po angielsku, przesyłam ciekawy link do artykułu z New York Times.  Jest to spojrzenie na Katyń z rosyjskiej perspektywy.  Był mi przydatny.
http://www.nytimes.com/2010/04/21/opinion/21iht-ederofeyev.html
David i ja wciąż modlimy się, aby Bóg przyniósł pocieszenie i uzdrowienie dla Polski.