[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Pon, 2 Sie 2010, 12:07:26 CEST

Ponizej przeslana wiadomosc
Od: Sandy Hatfield <sandy.hatfield w sbcglobal.net>
Data: Sunday, August 1, 2010, 8:33:34 PM
Temat: modlitwa i post

Drodzy przyjaciele!

Wczoraj wsiedliśmy do pociągu we Wrocławiu i  zmierzaliśmy na północ.  Po
krótkiej chwili pociąg zatrzymał na  jakiejś stacji.  Wyjrzałam przez okno
i zobaczyłam napis: Oborniki  Śląskie.  Rozpoznałam tę nazwę!  Zaledwie
kilka dni wcześniej czytałam  biografię prezydenta Komorowskiego i
dowiedziałam się, że urodził  się w tym małym mieście.  Jestem pewna, że w
chwili jego narodzin  nikt pochodzący z tego skromnego miejsca nie zdawał
sobie sprawy, że  będzie on przyszłym prezydentem polskiego narodu.
(Proszę, módlmy  się wciąż za prezydenta Komorowskiego.)

Zastanawiam się, czy Bóg  "zrodził" coś w Waszych sercach - być może
jakieś marzenie o  Królestwie Bożym w Polsce?  Pragnienie, by służyć
Twojemu kościołowi  lub rodzinie?  Wizję, by w sposób twórczy ogłaszać
Ewangelię?   Nadzieję na zbawienie tych, których kochacie?  Często, kiedy
Bóg daje  nam jakieś marzenie, zaczyna się od małych rzeczy - taki
skromny  początek.  Powierza nam małe sprawy i kiedy okazujemy się wierni,
powierza   nam więcej.  Zachęcam Was, abyście dążyli do spełnienia
marzenia,  jakie dał Wam Bóg.  I czyniąc to, bądźcie wierni, chodząc w
pokorze i  służąc w "małych rzeczach."

Jestem przekonana, że ta pokorna,  uniżona postawa wśród naśladowców
Chrystusa jest fundamentem  przebudzenia w Polsce (Filipian 2).

Love,
...Sandy