[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Pon, 14 Cze 2010, 12:39:50 CEST

Ponizej przeslana wiadomosc
Od: Sandy Hatfield <sandy.hatfield w sbcglobal.net>
Data: Monday, June 14, 2010, 6:47:30 AM
Temat: modlitwa i post

Drodzy przyjaciele!

Mój mąż David i ja cieszymy się, że wracamy do
Polski na czas lata.  Będziemy w drodze w poniedziałek, 14 czerwca i
dotrzemy do Warszawy we wtorek rano, 15 czerwca.  Jesteśmy wdzięczni
za Wasze modlitwy o bezpieczeństwo naszej podróży.

Będziemy
zaangażowani w wiele przedsięwzięć w Polsce, ale chcemy Was prosić,
abyście modlili się konkretnie o dwa obozy organizowane w Ostródzie.  Pierwszy z nich jest dla rosyjskiej młodzieży, a drugi dla młodzieży z Izraela.  Modlimy się, aby w czasie tych obydwóch obozów młodzież
mogła spotkać Jezusa jako kochającego Króla, który wkrótce przyjdzie.  Modlimy się również, aby te obozy wzmocniły dobre relacje między
Polską, Rosją i Izraelem.  Niech imię Jezusa będzie wywyższone!

Mamy nadzieję, że
spotkamy się z wieloma z Was w czasie naszego pobytu w Polsce.
Dziękujemy Bogu za każdego z Was. Wspólna modlitwa i post za Polskę
jest dla nas błogosławieństwem.

Love,
...Sandy