[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Nie, 28 Mar 2010, 23:45:27 CEST

Drodzy przyjaciele!

Kiedy ostatnio jechalam pociagiem do Warszawy, spotkalam dwóch studentów.  Rozmawialismy przez dluzszy czas i zapytali mnie o moje wrazenia dotyczace Polski.  Przyznali, ze czasami czuja sie zaklopotani
tym, ze sa Polakami.  Powiedzieli, ze wielu Polaków nie ma poczucia wlasnej wartosci.  Zachecilam ich, wyjasniajac, ze wierze w to, ze Polska ma wazna role do odegrania w Europie i ze Polacy sa wyjatkowi. Byli zaskoczeni, slyszac to ode mnie, ale widzialam, ze wzieli moje slowa na powaznie.

Kiedy ucze sie polskiej historii i kultury i kiedy spedzam czas w Polsce, zauwazam, ze czesto to, o czym powiedzieli mi studenci, jest prawda.  Sposób, w jaki niektórzy Polacy postrzegaja samych siebie, nie
zawsze jest pozytywny.  Jest wiele czynników, które to wyjasniaja i moze sie wydawac, ze to nastawienie wsród ludzi bedzie zawsze takie samo.  Ale ja wierze, ze Bóg jest w stanie zmienic wszystko.

Módlmy sie, aby Bóg wniósl swiatlo prawdy do serc Polaków tak, aby mogli poznac Jego prawdziwa tozsamosc (II Koryntian 4;6).  Niech On bedzie tym, który podnosi ich glowy, by mogli byc pewni tego, kim sa w Chrystusie (Psalm 3;3).  Kiedy umieramy dla samych siebie i zyjemy dla Jezusa, nabieramy prawdziwie zycia i poznajemy nasz cel zycia.  Niech radosc poznawania Jezusa stanie sie realnoscia w zyciu kazdego polskiego mezczyzny, kobiety i dziecka.

Love,
…...Sandy