[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Pon, 3 Maj 2010, 00:32:29 CEST

Drodzy przyjaciele!

Dzisiaj przeczytałam artykuł Olgi Tokarczuk. (http://www.nytimes.com/2010/04/16/opinion/16tokarczuk.html Oto link do angielskiej wersji jej polskiego artykułu).

Tokarczuk pisze o "micie męczennika," który często wyłania się w Polsce w chwilach kryzysu.  To interesujące czytać, jakie jest jej spojrzenie na ostatnią polską tragedię i wspólną reakcję, której była świadkiem.

Chcąc zrozumieć więcej, czytałam o Mickiewiczu, jego dramacie narodowym "Dziady," o idei Polski jako "Chrystusa Narodów" i roli cierpienia w obrazie Polski.  Dostrzegam, że te koncepcje miały ogromny wpływ na to, jak określana jest polska historia oraz na to jak interpretowane są aktualne kwestie.

Muszę przyznać... że jestem nieco przytłoczona.  Dopiero zaczynam o tym myśleć i pamiętam, że polska tożsamość jest bardzo złożona i mocno skostniała.  Nie ma prostych odpowiedzi.  Ale... moja początkowa modlitwa jest bardzo prosta -- aby polska tożsamość była oparta na prawdziwym objawieniu Jezusa Chrystusa.

Chcę dowiedzieć się więcej.   Jeśli możecie mi pomóc, proszę piszcie do mnie (po polsku albo po angielsku). Możecie wysyłać e-mail prywatnie (sandy.hatfield w sbcglobal.net albo sandy w kdm.pl) albo odpowiadać na moim blogu:  www.polandprayer.blogspot.com).

Chcę modlić się więcej.  Jedynie Boża moc może przełamać oszustwo i wnieść światło prawdy.

Gdy w ten weekend flagi będą powiewać i będziecie świętować wolności związane ze świętem Konstytucji 3 maja, połączmy się w modlitwie, aby Polska przeszła pod panowanie Jezusa.  On jest prawdziwym Twórcą wolności i Jedynym, który określa przyszłość.  Chwała dla Jego cudownego Imienia!

Love,
...Sandy