[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Pon, 31 Maj 2010, 00:08:04 CEST

Drodzy przyjaciele!

Po raz pierwszy oglądałam finał "Konkursu Piosenki Eurowizji" na żywo z Oslo.  To ciekawe oglądać różnorodność muzycznych wykonań z 25 europejskich krajów.  A jeszcze ciekawiej było oglądać wyniki głosowania.  Jak być może wiecie, "Lena" - 19-letnia nowa niemiecka artystka pop - wygrała ten konkurs.

Ponad 100 000 000 ludzi oglądało to show.  Stanowi to przypomnienie o tym, jak potężną rolę odgrywa muzyka w każdej kulturze.  To niesamowity sposób ekspresji i zjednoczenia.

Muzyka jest darem od Boga.  Proszę, abyście dołączyli do mojej modlitwy za muzyków w Polsce.  Niech uczynią Bożą chwałę jeszcze wspanialszą.  Wciąż się modlę, aby posiadający umiejętności muzycy, wypełnieni Duchem Bożym, prowadzili Polaków w świętowaniu i uwielbieniu - poczynając od małych zgromadzeń domowych z niewieloma ludźmi, a kończąc na potężnych stadionach wypełnionych tysiącami ludzi, którzy uwielbiają.  Bóg może to uczynić.

O, Boże, niech Twoje królestwo przyjdzie do nsazych kościołów. O, Boże, niech Twoje królestwo przyjdzie do przemysłu muzycznego.  O, Boże, niech Twoje królestwo przyjdzie do naszych serc!
"Wyciągnął mnie z dołu zagłady...  postawił na skale nogi moje... włożył w usta moje pieśń nową..."
(Psalm 40; 1-3)

...Sandy

PS Dołączam się z prośbą o talenty muzyczne reprezentowane przez
muzyków służby KDM

Przemek - Admin KDM