[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Wto, 12 Paź 2010, 05:20:01 CEST

Ponizej przeslana wiadomosc
Od: Sandy Hatfield <sandy.hatfield w sbcglobal.net>
Data: Sunday, October 10, 2010, 10:04:21 PM
Temat: modlitwa i post

Drodzy przyjaciele!

Pisząc, siedzę w sali modlitwy Międzynarodowego Domu Modlitwy (IHOP) w
Kansas City, gdzie modlitwa i uwielbienie wznoszą się do tronu Bożego 24
godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu już od ponad dziesięciu lat.

Kiedy wczoraj wieczorem trwaliśmy razem w uwielbieniu, ogłaszając
świętość naszego pełnego majestatu Boga, uczucie Jego przejmującej
obecności wypełniło pokój.  Nikt nic nie mówił, nikt się nie poruszył;
byliśmy przytłoczeni Bożą cudownością; staliśmy w bojaźni i czci pod
ciężarem Jego chwały.  Trwałam w bezruchu przed Nim.  To było, jak
gdybyśmy stali przed pochłaniającym ogniem, jednocześnie przerażającym i
kochającym gorliwą miłością.  Nagle stałam się świadoma głębokiej Bożej
miłości, która miał dla Swojego Syna i moje serce stopniało, kiedy zdało
sobie sprawę z ogromu Jego ofiary.  O, chcę kochać Jezusa, tak jak Bóg
kocha Swego Syna!

Wtedy zaczęliśmy śpiewać "Chwała, chwała Barankowi)",  najpierw
delikatnie, a potem zwiększając coraz bardziej siłę i intensywność.
Nasze ręce były wyciągnięte, śpiewaliśmy głośno, zjednoczeni w oddawaniu
najwyższej chwały i adoracji dla naszego Boga i Jego Syna.

 "Zadrżyj, ziemio, przed obliczem Pana" (Psalm 114;7).  Moi drodzy przyjaciele,
niech nasze usta będą pełne chwały.  Nie porzucajcie codziennego trwania
w Jego obecności; uwielbiajcie Go.  Uwielbiajcie Go w samotności,
uwielbiajcie ze swoimi przyjaciółmi, uwielbiajcie w kościołach,
uwielbiajcie w trakcie dnia.  Wypowiadajcie na głos słowa chwały;
wznoście swój głos i śpiewajcie.  To właśnie w uwielbieniu On zdobywa
nasze serca.

Niech Polska zadrży w obecności Pana!  Z pewnością jest godzin naszej
nieustannej adoracji!

"Gotowe jest serce moje, o Boże! Będę śpiewał i grał. Zbudź się, chwało
moja! Zbudź się, harfo i cytro, A ja obudzę jutrzenkę! Wysławiać Cię
będę, Panie, wśród ludów, Będę grał tobie wśród narodów, Bo wielka ponad
niebiosa jest łaska twoja I aż do obłoków sięga wierność Twoja. Wznieś
się nad niebiosa, Boże, Chwała twoja niech będzie nad całą ziemią".
(Psalm 108; 1-6).

Love,
...Sandy