[chrzescijanie] OdwiedĽ mój profil na Netlog

krzysztof boltuc noreply+W15505771 w netlogmail.com
Sob, 4 Wrz 2010, 14:48:29 CEST

Witaj,

Stworzyłam/em profil Netlog ze zdjęciami, plikami video, blogami i wydarzeniami. Chcę dodać Cię do listy przyjaciół, abyś mógł/mogła go zobaczyć. Najpierw musisz zarejestrować się na Netlog! Po zalogowaniu, możesz stworzyć swój własny profil.

SpĂłjrz:
http://pl.netlog.com/go/mailurl/-bT0zMTI1NjE2MyZsPTEmZ209MTImdT0lMkZnbyUyRnJlZ2lzdGVyJTJGaWQlM0Q3MjgzNTk5OTYlMjZpJTNEdDkx

Pozdrawiam,
krzysztof

Nie chcesz już otrzymywać zaproszeń od swoich przyjaciół?
http://pl.netlog.com/go/mailurl/-bT0zMTI1NjE2MyZsPTImZ209MTImdT0lMkZnbyUyRm5vbWFpbHMlMkZpbnZpdGUlMkZlbWFpbCUzRC1kM053YjJ4dWIzUmhRR3hwYzNSNUxtdGtiUzV3YkFfXyUyNmNvZGUlM0QwNDY4NDQzMSUyNmlkJTNENzI4MzU5OTk2JTI2aSUzRHQ5Mg__
Don't want to receive invitations from your friends anymore?
http://pl.netlog.com/go/mailurl/-bT0zMTI1NjE2MyZsPTMmZ209MTImdT1odHRwJTNBJTJGJTJGZW4ubmV0bG9nLmNvbSUyRmdvJTJGbm9tYWlscyUyRmludml0ZSUyRmVtYWlsJTNELWQzTndiMnh1YjNSaFFHeHBjM1I1TG10a2JTNXdiQV9fJTI2Y29kZSUzRDA0Njg0NDMxJTI2aWQlM0Q3MjgzNTk5OTYlMjZpJTNEdDky