[chrzescijanie] Fwd: Piotr Zaremba zasugerował(a), że lubisz Poznaj Pana...

Webservant webservant w kdm.pl
Śro, 12 Sty 2011, 11:23:34 CET

Ponizej przeslana wiadomosc
Od: Facebook <notification+zrdoz6pd6vvz w facebookmail.com>
Data: Tuesday, January 11, 2011, 10:49:34 PM
Temat: Piotr Zaremba zasugerował(a), że lubisz Poznaj Pana...

Piotr twierdzi, że polubisz stronę Poznaj Pana

Piotr mówi: „Witajcie. Uruchomiłem FBookową stronę mojej witryny. Będę tu umieszczał informacje o wszystkich nowościach, jakie pojawiają się na Poznaj Pana. Zapraszam.
Piotr Zaremba"

Aby uzyskać więcej informacji i przyjąć zaproszenie, kliknij poniższy link:
http://www.facebook.com/n/?pages%2FPoznaj-Pana%2F191994767477535&mid=396dbacG5af343949acdG4a5fc0G4c&bcode=k_Lpx&n_m=przemek%40kdm.pl

Dziękujemy
Zespół Facebooka

___
Wiadomość została wysłana na adres przemek w kdm.pl. Jeśli nie chcesz otrzymywać tych wiadomości z Facebooka w przyszłości, skorzystaj z poniższego linku, żeby zrezygnować z subskrypcji.
http://www.facebook.com/o.php?k=813e26&u=100000857365197&mid=396dbacG5af343949acdG4a5fc0G4c
Facebook, Inc. P.O. Box 10005, Palo Alto, CA 94303