[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Pon, 23 Sty 2012, 10:33:54 CET

WiadomoϾ przekazana
Od: Sandy Hatfield <sandy.hatfield w sbcglobal.net>
Do: sandy.hatfield w sbcglobal.net
Data: 23 January 2012, 00:21:21
Temat: modlitwa i post

===8<===============Treœæ oryginalnej wiadomoœci===============

Drodzy przyjaciele!

Czy zdarzyło się Wam kiedyś obudzić rano z ciemną chmurą wiszącą nad Wami? Nie można tego dokładnie opisać, ale chodzi o uczucie ciężkości i
przygnębienia, które uparcie tkwi w sercu. Ostatnio przeżyłam właśnie
taki poranek. Z jakiegoś powodu przytłaczały mnie wszystkie troski i
zmartwienia, tworząc ponure uczucie rozpaczy i niezadowolenia.
Wykonywałam wszystkie poranne obowiązki, ale mój duch był zatroskany.

W połowie dnia byłam w kuchni, myjąc naczynia. Mój umysł i duch pełne
 były negatywnych myśli. W końcu, w geście desperacji, odłożyłam ręcznik  i włączyłam komputer, który leżał na blacie kuchennym. Weszłam na stronę IHOP-u (International House of Prayer) i kliknęłam, by odbierać obraz na żywo. Wkrótce dźwięki chwały zaczęły wypełniać moją kuchnię. Wróciłam do naczyń, nucąc po cichu. Po chwili muzyka uciszyła się i solista zaczął  śpiewać stary hymn:
“Błogo mi”. Z każdym wersem pieśni dołączało coraz więcej muzyków, aż harmonia osiągnęła pełnię i muzyka stała się coraz głośniejsza, kiedy
śpiewali:

(W dosłownym tłumaczeniu:)
O, Panie, niech już nadejdzie ten dzień, w którym Cię ujrzę
I znikną wszelkie chmury
Dźwięk trąby zabrzmi, kiedy Pan będzie zstępował na ziemię
A wtedy - błogo mi...

Kiedy dołączyłam swój głos do tej pieśni, radość zalała moje serce.
Mój duch poszybował, kiedy przypomniałam sobie o potężnej realności
powrotu Jezusa. Kiedy skierowałam swój wzrok na ten cudowny Dzień,
wszystko w moim życiu gwałtownie wróciło na swoje miejsce. Moje
przygnębienie ustąpiło miejsca radości. Niepewne i ciemne uczucia
zostały zastąpione przez promienie światła i nadziei. Nie potrafię
wytłumaczyć, jak to się stało, ale tamtego popołudnia doświadczyłam
w mojej kuchni przemieniającej mocy uwielbienia.

Jakże bardzo zachęcam Was, abyście wypełnili Wasze domy dźwiękami
chwały! Gdy nasza dusza jest przygnębiona, idżmy za radą psalmisty i
błogosławmy Pana. W uwielbieniu jest moc. Bądźmy ludźmi, którzy
codziennie śpiewają swojemu Bogu i wznoszą radosne dźwięki przed Jego tronem. Włączajmy muzykę uwielbiającą tak często jak to możliwe w ciągu dnia. Wniesie ona zupełnie nową atmosferę do naszych domów i serc... i wypełni Boże serce zachwytem.

Psalm 34:1 - Będę błogosławił Pana w każdym czasie, Chwała jego niech będzie zawsze na ustach moich!
Psalm 43:5 - Czemu rozpaczasz, duszo moja, I czemu drżysz we
mnie? Ufaj Bogu, gdyż jeszcze sławić go będę: On jest zbawieniem moim i Bogiem moim!
Psalm 103;1 - Błogosław, duszo moja, PanuI wszystko, co we mnie, imieniu jego świętemu!
Ks. Izajasza 12;5 - Grajcie Panu, bo wielkich dzieł dokonał, niech to będzie wiadome na całej ziemi.
Efezjan 5;19 - rozmawiając z sobą przez psalmy i hymny, i pieśni duchowne, śpiewając i grając w sercu swoim Panu.

...Sandy

 Przemek Adam Siczek