[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Webservant webservant w kdm.pl
Nie, 4 Mar 2012, 23:45:37 CET

Ponizej przeslana wiadomosc
Od: Sandy Hatfield <sandy.hatfield w sbcglobal.net>
Data: Sunday, March 4, 2012, 8:26:29 PM
Temat: modlitwa i post

Drodzy przyjaciele!

Bardzo się cieszę, że znowu jestem w Polsce.
Przyleciałam do Warszawy i od razu zauważyłam, że niektóre rzeczy się
zmieniły: podrożały bilety tramwajowe i autobusowe, powstały nowe,
nowoczesne sklepy na dworcu centralnym, no i Chuck Norris pojawił się na  billboardach w całym mieście;) Teraz jestem na południu Polski,
wykładając w CSM (Centrum Szkolenia Muzyków i Liderów Uwielbienia).
Czuję się zachęcona, widząc tak wielu młodych muzyków, którzy mają
wielkie serce dla Boga i są gotowi, by Mu służyć. Módlmy się, by uwielbienie w polskich kościołach rosło w siłę.

W  tym tygodniu jest Purim  wyjątkowe święto, które upamiętnia wydarzenia z  czasów królowej Estery. To czas, by wychwalać naszego potężnego Boga, który zachowuje Swoich ludzi. Nasi przyjaciele z Izraela zaprosili nas, by dołączyć do nich w 12-godzinnym "poście Estery" w środę 7. marca, od 6  do 18. W czasie coraz silniejszych napięć między Iranem i Izraelem, czas modlitwy i  postu jest jeszcze bardziej ważny niż kiedykolwiek. By dowiedzieć się więcej o tym poście,  sprawdźcie  proszę następujący link (po angielsku): http://mishkanelohai.com/esther/

Pisząc  ten list, otrzymałam wiadomość o tragicznym wypadku kolejowym, który zdarzył się dziś w nocy na Śląsku. Módlmy się za tymi, którzy ucierpieli  w tym wydarzeniu. O, Panie, okaż swoją łaskę dla tych, którzy odczuwają  ból!

Trwajmy w modlitwie i poście, szukając Bożego oblicza. On jest naszym kochającym Bogiem, który ma moc, by zbawiać.

Love,
...Sandy