[chrzescijanie] domena Chrzescijanie.eu i Ewangelia.eu do sprzedania

Robert K. robert w chrzescijanin.pl
Czw, 25 Paź 2012, 13:12:39 CEST

Witam

Mam domeny ewangelia.eu
i/lub
chrzescijanin.eu

praktycznie do oddania.

Oddaje je ale w zamian oczekuje przekazania darowizny na numer konta wskazanej przeze mnie fundacji.

Pieniędzy nie chce ale chciałbym wesprzeć fundację.

Domeny bardzo ładne i nadają się na stronę zboru, wspólnoty, portal czy stronę prywatną.
Kto da więcej? Oczywiście interesuje mnie też w jakie ręce trafi.

Oferty można wysyłać na mój adres email. Wyłącznie liczby 3 cyfrowe lub większe.
Dla jasności aby nie potrzebnie kogoś fatygować do pisania to nie mniej niż
 555 zł. za jedną.

Zastrzegam sobie odmowę przekazania domeny z podaniem przyczyny :)

pozdrawiam
Robert K.