[chrzescijanie] Jutro upływa termin konsultacji nowego elementarza w MEN.

Admin KDM admin w kdm.pl
Nie, 4 Maj 2014, 18:19:16 CEST

Jeżeli treść maila jest nieczytelna wejdź tutaj

Dwa tygodnie temu pisałem w sprawie rządowego elementarza. Zwracałem się z prośbą o podpisanie naszego listu otwartego do jego autorki, Marii Lorek.

Postulujemy w nim, by podręcznik dla pierwszoklasistów wolny był od modnych dziś, jedynie słusznych ideologii. Aby zawierał wyrażoną w Konstytucji szczególną troskę Rzeczypospolitej Polskiej o małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny oraz uszanowane zostało konstytucyjne prawo rodziców do wychowania dzieci zgodnie ze swoimi przekonaniami. Chcemy by podczas  prac nad podręcznikiem pamiętano, że równość kobiet i mężczyzn to nie jest jedyna perspektywa, która ma dziś dominować w edukacji.
List podpisało już niemal 11 tysięcy osób. Jutro, czyli 30 kwietnia upływa termin konsultacji społecznych w tej sprawie ogłoszonych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Chcemy przesłać tam nasz list razem z listą osób, które go podpisały.

Jeśli nie miał Pan dotąd sposobności by to uczynić, prosimy o podpisanie listu teraz.

Jeśli Pana podpis już się tam znajduje, proszę przyjąć moje podziękowania za poparcie tej inicjatywy.
Jutro upływa także termin rozliczenia rocznego w podatku PIT. Tak jak w zeszłym roku zachęcam Pana, do przekazania 1% podatku Fundacji Mamy i Taty. Jeśli złożył Pan już zeznanie podatkowe ale np. nie wybrał w nim organizacji, która otrzyma 1% można do 31 maja dokonać jeszcze korekty zeznania i wskazać w nim Fundację Mamy i Taty, do czego gorąco zachęcam :)
Proszę pamiętać, że szczególnie ważne jest poprawne wpisanie naszego numeru KRS 0000356995. Gdyby poszukiwał Pan programu do rozliczeń podatkowych rekomendujemy PITy Ekspert 2013. Proszę nie zapomnieć o wpisaniu naszego numeru KRS również w tym przypadku.
Cały czas aktualna jest akcja 50 tysięcy lodówek czeka na Twoje wsparcie.
Niestety nadal brakuje nam funduszy by móc uruchomić produkcję 50 tysięcy magnesów przypominających o potrzebie rozmowy z dzieckiem. Uważamy, że idea zachęcania rodziców do rozmów z dziećmi jest bardzo ważna i wyjątkowo godna wsparcia. Dlatego bardzo prosimy o
dokonanie wpłaty na ten cel online lub przelewem na nasz rachunek bankowy.

Jeśli wspierał nas już Pan wcześniej proszę przyjąć wyrazy mojej osobistej wdzięczności.
To dzięki takim osobom jak Pan nasza praca na rzecz MAMY i TATY może być kontynuowana.
Z serdecznymi pozdrowieniami

Paweł Woliński

Copyright © 2014 Fundacja Mamy i Taty
Długa 23/25, 00-238 Warszawa, tel. +48519366644
Alior Bank 40249000050000452034412862, KRS 0000356995

wypisz z newslettera