[chrzescijanie] modlitwa i post

sandy hatfield sandyhatfield14 w gmail.com
Pon, 28 Mar 2016, 03:02:09 CEST

Drodzy przyjaciele!

W tym tygodniu módlmy się za tych, którzy opłakują przyjaciół lub bliskich,
których stracili w zamachach terrorystycznych w Brukseli. Oprócz ofiar
śmiertelnych jest też wielu rannych, którzy walczą o życie. W chwili, gdy
piszę tego maila, niektóre osoby pozostają zaginione i ich rodziny
rozpaczliwie ich poszukują. Módlmy się o pocieszenie, uzdrowienie, o cuda i
o pokój. Niech Bóg świeci swoim światłem pośród tej strasznej ciemności.

Złóżmy naszą ufność w Bogu, który pewnego dnia ustanowi sprawiedliwość na
ziemi. On ukarze bezbożnych i podniesie sprawiedliwych.

Skupmy na Nim nasz wzrok.

*Bogiem pomsty jest Pan, Boże pomsty, ukaż się! *

*Powstań, Sędzio ziemi, oddaj pysznym to, na co zasługują! Jak długo
bezbożni, Panie, jak długo bezbożni radować się będą?*

*Któż stanie przy mnie przeciwko złośnikom, kto ujmie się za mną przeciwko
złoczyńcom? *

*Gdyby Pan nie był mi pomocą, dawno leżałbym w krainie milczenia. *

*Gdy pomyślałem: Chwieje się noga moja - Łaska twoja, Panie, wsparła mnie. *

*Pociechy twoje rozweselają duszę moją w licznych utrapieniach serca mego.*

(Psalm 94; 1-3, 16-19)

...Sandy

Dear friends,

This week let us pray for those who are grieving the loss of friends and
loved ones from the terrorist attacks in Brussels. Besides those who died,
there are many wounded who are struggling for their lives. As I write,
there are still those who are missing and their families are desperately
searching for them. Let us pray for comfort, for healing, for miracles, for
peace. May God shine His light in the midst of the terrible darkness.

Let us put our trust in God who will one day establish justice on the
earth. He will punish the wicked and lift up the righteous. May we keep our
eyes on Him.

*O Lord God, to whom vengeance belongs,*
*O God, to whom vengeance belongs, shine forth!*
*Rise up, O judge of the earth; Render punishment to the proud.*
*Lord, how long will the wicked, how long will the wicked triumph?*

*Who will rise up for me against the evildoers?*
*Who will stand up for me against the workers of iniquity?*
*Unless the Lord had been my help, my soul would soon have settled in
silence.*
*If I say, "My foot slips," Your mercy, O Lord, will hold me up.*
*In the multitude of my anxieties within me,*
*Your comforts delight my soul. *
*(Psalm 94:1-3, 16-19)*

...Sandy