[chrzescijanie] modlitwa i post

sandy hatfield sandyhatfield14 w gmail.com
Pon, 26 Wrz 2016, 03:06:42 CEST

Drodzy przyjaciele!

Bywają takie chwile, kiedy zniechęcenie i żal okrywają naszą duszę niczym
ciemna chmura. Zdaje się, że nasze modlitwy pozostają bez odpowiedzi i
smutek wypełnia nasze serca. Trudno spoglądać ponad aktualne okoliczności i
mieć nadzieję na lepszą przyszłość. To właśnie w takich chwilach jedynie
Boże światło i prawda Jego Słowa mogą rozproszyć ciemność. Boże, ześlij
Twoje światło i prawdę!

*Ześlij światło i prawdę swoją, niech mnie prowadzą, *

*niech mnie wprowadzą na górę twą świętą i do przybytków twoich. *

*Wtedy przystąpię do ołtarza Bożego, do Boga wesela i radości mojej, *

*i będę cię wysławiał na cytrze, Boże, Boże mój...! *

*Czemu rozpaczasz, duszo moja,*

*I czemu drżysz we mnie?*

*Ufaj Bogu, gdyż jeszcze sławić go będę:*

*On jest zbawieniem moim i Bogiem moim! (Psalm 43; 3-5)*

...Sandy

Dear friends,

There are times when discouragement and grief settle in upon our soul like
a dark cloud. Our prayers seem unanswered and sadness fills our heart. It
is difficult to see beyond today's circumstances and to have hope for a
better future. It is in moments like these that only God's light and the
truth of His Word can disperse the darkness. O God, send out Your light and
Your truth!

*Oh, send out Your light and Your truth! Let them lead me; *
*Let them bring me to Your holy hill and to Your tabernacle. *
*Then I will go to the altar of God, to God my exceeding joy; *
*and on the harp I will praise You, O God, my God. *
*Why are you cast down, O my soul? *
*And why are you disquieted within me? *
*Hope in God; for I shall yet praise Him, *
*the help of my countenance and my God. (Psalm 43:3-5)*

...Sandy