[chrzescijanie] Fwd: modlitwa i post

Admin KDM admin w kdm.pl
Pon, 12 Mar 2018, 10:30:01 CET

--- Wiadomość przekazana ---
Od: sandy hatfield <sandyhatfield14 w gmail.com>
Data: 12 marca 2018 04:38:59
Temat: modlitwa i post
Do: sandy hatfield <sandyhatfield14 w gmail.com>

Drodzy przyjaciele!

Ostatnio byłam kilka tygodni w Minnesocie, opiekując się moim bratem. Byłam
wdzięczna, że zaledwie 5 minut drogi od jego domu znalazłam dobry zbór.
Tamtejszy pastor wygłosił kazanie, wskazując na trzy proste punkty:

   1.

   uwielbiaj
   2.

   bądź świadkiem
   3.

   oczekuj na powrót Jezusa

Zdałam sobie sprawę, że te trzy punkty posumowują, na czym polega moje
życie jako chrześcijanki:

  kochać i wielbić Boga z całego serca, duszy, umysłu i siły

  opowiadać innym o Jezusie oraz o tym, co uczynił w moim życiu

  czuwać i tęsknić za dniem, kiedy Jezus powróci i będzie rządził na wieki
jako Król

Niech tak się stanie w moim i Waszym życiu oraz w życiu każdej wierzącej
osoby w Polsce.

...Sandy

Dear friends,

Recently I was in Minnesota for a few weeks taking care of my brother. I
was thankful to find a good church just 5 minutes up the road from his
house. The pastor preached a sermon with three simple points:
#1 -- Be a worshiper
#2 -- Be a witness
#3 -- Be expecting Jesus' return

I realized that these three things sum up what my life as a Christian is
all about:

To love and worship God with all my heart, soul, mind and strength
To tell others about Jesus and what He has done in my life
To watch and long for that day when Jesus returns and reigns as King forever

May it be so in my life, in your life, and in the lives of all believers in
Poland.

...Sandy