[lista] prosba o pomoc - chetni do ankiet magisterskich

Arek awietek w o2.pl
Śro, 21 Lut 2007, 19:30:38 CET

Witaj
Śmiało przysyłaj, ja tez pisze mgr na temat music christian - a jaki masz
temat?
pozdrawiam
Arek
----- Original Message -----
From: "malgorzata z." <czarownica816 w wp.pl>
To: <lista w listy.kdm.pl>
Sent: Wednesday, February 21, 2007 4:15 PM
Subject: [lista] prosba o pomoc - chetni do ankiet magisterskich

Czesc,
jako uczestnik tej listy, mam prosbe.
Pisze prace magisterska i musze przeprowadzic badania w postaci wypelnienia
ankiet via mail.
Jesli ktos z Was bylby chetny - piszcie do mnie na maila - odesle ankiete.
Dziekuje Wam z gory serdecznie,
malgosia

Płyta Franka Sinatry "Songs From The Heart" to kolekcja
najromantyczniejszych przebojów gwiazdy Hollywood!
Posłuchaj "My Funny Valentine"  i "All The Way" i zakochaj się...
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fsinatra.html&sid=1027

Lista KDM ~~~~ >&lt;,//'>~~
http://listy.kdm.pl/mailman/listinfo/lista