[lista] Odp: prosba o pomoc - chetni do ankiet magisterskich

Andrzej Waśniewski andywzjg w wp.pl
Czw, 22 Lut 2007, 13:14:45 CET

proszę bardzo. czekam...

Dnia 21-02-2007 o godz. 16:15 malgorzata z. napisał(a):
> Czesc,
> jako uczestnik tej listy, mam prosbe.
> Pisze prace magisterska i musze przeprowadzic badania w postaci
> wypelnienia ankiet via mail.
> Jesli ktos z Was bylby chetny - piszcie do mnie na maila - odesle
> ankiete.
> Dziekuje Wam z gory serdecznie,
> malgosia

> Płyta Franka Sinatry "Songs From The Heart" to kolekcja
> najromantyczniejszych przebojów gwiazdy Hollywood!
> Posłuchaj "My Funny Valentine"  i "All The Way" i zakochaj się...
> [...]

Matt Damon, Angelina Jolie, William Hurt, Robert de Niro
i Alec Baldwin w prawdziwej histori ktora zna tylko tylko
jeden człowiek. DOBRY AGENT - w kinach od 23 lutego!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fdobryagent.html&sid=1024