[chrzescijanie] Taniec wokół świętej krowy"

Webservant webservant w kdm.pl
Pią, 25 Sie 2006, 08:46:24 CEST

Witam

Piotr
> Czy kiedykolwiek Bóg składał takie obietnice, że bez
względu na stan ludu będzie im błogosławił? Wątpię.

A jednak, spójrz na Izrael na wygnaniu na Manhattanie i w Izraelu
Gdybym zadał odwrotne pytanie : Czy Bóg ukrzyżuje swojego Syna, bez względu
na fakt, że On nigdy nie popełnił grzechu ? Tak, uczynił to ze względu na
swoje słowo :

Mar. 15:28
I wypełniło się Pismo, które mówi: zaliczono go w poczet bezbożników.

To sens łaski, dzięki której mamy życie - otrzymujemy wbrew logice życie za
darmo, niezależnie od naszych uczynków. Życie i błogosławieństwo sa częścia
jedngo pakietu obietnic, które wszystkie się spełnią.

2 Kor. 1:20
Bo obietnice Boże, ile ich było, w nim znalazły swoje ''Tak''; dlatego też
przez niego mówimy''Amen'' ku chwale Bożej.

Dlatego Żydzi, doświadczają błogosławieństwa a także wszyscy, którzy ich
błogosławią, ze względu wyłącznie na Bożą niezłomną obietnice , natomiast
czyny sprowadzają sąd Boży. Nie pomylenie jednego z drugim to wielka sztuka
to znaczy nie myślenie, że Bóg mi błogosławi bo jestem dobry. To pułapka w
którą wpadli Żydzi i w którą może wpaść każdy z nas.

Pozdrawiam

Przemek