[chrzescijanie] prawda

stryjek0 w vp.pl stryjek0 w vp.pl
Nie, 10 Gru 2006, 08:34:45 CET

Użytkownik mirek napisał:
> [...]
jezus powiedzjał wolno w święto robić rzeczy dobre,wszelkie takie nakazy
czystość wewnęczna jest ważniejsza niż zewnęczna ,nie postępujcie jak
faryzeusze którzy z wierzchu są czyści a wewnącz pełni łupiestwa i mściwości
ja nie wierze staremu testamętowi pisanemu przez faryzeuszów w połowie jest
dyktowany
djabłem nie wykonują woli Boga nie mówią prawdy żyją w kłamstwie wszyscy
pujdą na zatracenie kto nie mówi inym prawdy

>Mirku

 Czy jest mozliwe aby Bog byl ojcem i zarazem diabel?

Jednego ojca mamy , wiec nie siej nieprawdy.

Jozef