[chrzescijanie] prawda

szymon słomczyński szymon w as.pila.pl
Nie, 10 Gru 2006, 18:54:45 CET

nie wydaje mi sie coby diabelstwo potrzebowalo zmieniac az polowe
ktorejkolwiek z ksiag..jak napisal ktos pare dni temu - wystarczy 1% by
skazic calosc...wystarczy poprzestawiac pare przecinkow i zmienic sens paru
zdan by zycie zmienic w smierc. wystarczy 1% by doskonałą prawde zamienic w
niemal doskonałe klamstwo. wybieranie sobie w/g wlasnego przeczucia ktore
prawdy od Boga w Bibli a ktore nie sa...moze lepszym podejsciem jest podzial
na te ktore rozumiem..a te ktore sa jeszcze poza (ponad) moim zrozumieniem.
Wiele jest fragmentow w ksiegach ktorych poprostu nie rozumiem..nie wiem
czego sie maja tyczyc w moim zyciu czy zyciu innych...ale, chwala Bogu - gdy
pytam On odpowiada

inna rzecz - PRAWDA - jesli odrzec prawde z milosci...to moze stac sie
straszliwa bronia

przykazanie mowi KOCHAJ czego konsekwencja jest np mowienie prawdy - nie na
odwrot

prawda (tak jak prawo) moze dzialac w obie strony - moze dawac zycie...moze
zabijac

dobrego czasu zycze wszystkim

JEZUS zyje!

szymon