[chrzescijanie] ofiarowanie izaka -interpretacja

Janusz i Kamilka Lasz kjlasz w wp.pl
Wto, 26 Gru 2006, 17:58:24 CET

Wow aby to był muzłemanin = wierny sługa Boga
Ja mam się za takiego muzełmaninina
Co do mirka to cóż
Widocznie popełnia grzech nieświadowmie ;(
A to jego zrozumienie historii Abrahama pokazuje jednoznacznie ze nie
rozumie nic z Boga.
Najlepsze są teksty o tym że mamy walczyć
To jak komunistyczna walka o pokój za pomocą kałachów

Co zaś do tego
"jak mam wierzyć st.testamętowi skoro takie ochydne kłamstwo jest
napisane że Bóg kazał abrachamowi zabić jzaka"
Objawił się twój stosunek do słowa Boga który jest prawdą więc
powinieneś pierwszy rzucić kamieniem w siebie.

Janusz Lasz

PS.
Czy ty jestes polakiem??
I napisz 2 słowa o sobie skąd pochodzisz itp.

Witaj

To i mamy muzelmanina na liscie 'chrzescijanie'. :)

W Twoim liście datowanym 26 grudnia 2006 (10:20:16) można przeczytać:

--
Pozdrowienia,
 Robert K.

czuwajcie ...