[chrzescijanie] ofiarowanie izaka -interpretacja

Ania Paciorkiewicz anna.cynthia w gmail.com
Wto, 26 Gru 2006, 21:14:39 CET

Jeśli dobrze pamiętam to na tej liście mieli być sami chrześcijanie, a
wyglada na to że mamy tu kogos, kto podważa słowa Pisma Świętego. Nawet nie
wiadomo jak kogos takiego ewangelizować. :(

Cynthia