[chrzescijanie] obojętność

szymon słomczyński szymon w as.pila.pl
Wto, 26 Gru 2006, 18:05:49 CET

pozwole sobie zacytowac Mirku Ciebie...

"Postępujcie jak Jezus który nikogo nie sądził
tylko przedstawiał prawde Bogu ,a faryzeusze czuli się winni i to Bóg
wymierzał sprawiedliwość,
dążcie do doskonałości tak jak Jezus , kto przedstawia prawde Bogu sam musi
być doskonały bez
grzechu bo inaczj cała wina spadnie na niego."

...choc nie do konca rozumiem to co napisales...uwazaj na slowa ktore
piszesz...bo mozesz kogos zranic...z Twojego listu mozna wywnioskowac ze
jesli ktos sie z Toba nie zgadza jest wspolnikiem diabla...to lekka
nadinterpretacja moim zdaniem

Ja osobiscie nie zgadzam sie z tym co piszesz gdyz stawiasz prawde, czyli
przedstawianie rzeczy jakimi są nad zmartwychwstanie mojego Pana Jezusa
Chrystusa (ktore oczywiscie tez jest prawda). Rozumiem ze swiat zyje w
grzechu. Rozumiem ze karą za grzechy jest smierc. Ale....DZIEKI BOGU JEZUS
PRZYSZEDL NA ZIEMIE BY NAS Z TEGO WYZWOLIC...i Jego prawda...jego
Miłosc...jego Radosc...to pochodne Jego obecnosci...wiec walka o prawde jest
tylko (moim ciagle zdaniem) czescia...prawdy :)...ja chce toczyc boj
wiary...nie boj prawdy (nie znaczy to ze mijam sie z prawda).

a jesli chcesz dyskusji zadaj pytanie - bedzie prosciej

z Bogiem

szymon