[chrzescijanie] obojętność

zyrer zyrer w wp.pl
Wto, 26 Gru 2006, 12:36:03 CET

mirek napisał(a):

>nikt nie zaprzecza moim listom to znaczy że wszyscy sie zgadzają ze mną , albo boją sie zaprzeczyć
>lub potwierdzić to co piszę z prawdą nie da się dyskutować ,albo jest się po stronie Boga ,albo diabła
>,obojętność -to współpraca z diabłem, prawda-kłamstwo to jest walka dobra ze złem ,jeżeli ktoś
>nie walczy o prawde z kłamstwem to jest zdrajcą Jezusa i wspulnikiem diabła
>
>                                                                                                                     mirek

>czuwajcie ...
>www.chrzescijanie.net 2006

Drogi Mirku, wg mnie wymysliles sobie to wszystko aby sie z nami
podroczyc. To co przedstawiasz nijak nie nadaje sie do dyskusji - nie
jest podparte autorytetem Bibli lecz jedynie - tu uzyje mocnego
okreslenia - twoim chorym urojeniem, Na twoim miejscu prosilbym Boga o
dar rozumu.
Pozdrawiam
Zygmunt