[chrzescijanie] odp.

mirek wanda1 w onet.eu
Pią, 29 Gru 2006, 18:56:14 CET

po co ja z wami mówie , jeśli mówie prawdę nie wierzycie mi  i chcecie mnie zabić dlaczego mojej mowy nie rozumiecie gdybbliście  byli z boga kochali byście mnie ponieważ ja jestem od Boga waszym ojcem jest diabeł on jest ojcem kłamstwa i w prawdzie nie wytrwał .
ja juz mówiłem  że stary testamęnt był dyktowany w połowie przez diabła w połowie przez Boga ,
w przeciwienstwie do faryzeuszy ja nie boje się mówić prawdy ,nazywać rzeczy  po imieniu  dla
faryzeusza to Bóg jest diabłem i odwrotnie i wszystko jasne.
                                                                                      mirek
\0