[chrzescijanie] odp.

Janusz i Kamilka Lasz kjlasz w wp.pl
Nie, 31 Gru 2006, 15:02:48 CET

Mirku a skąd masz to półówkę która napisał Diabeł
Mam pytanie
Kto ci to objawił ?
 może diabelska jest nauka ze mojżesz to sługa Boga?
Podaj kryterai swojej oceny
Trollujesz nieźle
Niech ci Chrystus otwory oczy i da nowe życie

Janusz Lasz

po co ja z wami mówie , jeśli mówie prawdę nie wierzycie mi  i chcecie
mnie zabić dlaczego mojej mowy nie rozumiecie gdybbliście  byli z boga
kochali byście mnie ponieważ ja jestem od Boga waszym ojcem jest diabeł
on jest ojcem kłamstwa i w prawdzie nie wytrwał . ja juz mówiłem  że
stary testamęnt był dyktowany w połowie przez diabła w połowie przez
Boga , w przeciwienstwie do faryzeuszy ja nie boje się mówić prawdy
,nazywać rzeczy  po imieniu  dla faryzeusza to Bóg jest diabłem i
odwrotnie i wszystko jasne.

mirek \0