[chrzescijanie] Fwd: Przebudzenie na Fidżi

Piotr Zaremba zaremba w poznajpana.org
Sob, 8 Lip 2006, 22:41:34 CEST

------- Forwarded message -------
From: "Subskrypcja PoznajPana"

Wersja wygodniejsza do czytania :

http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=970

Przebudzenie na Fidżi
Schmitz Gary

Relacja naocznego świadka

Właśnie wróciłem z dwutygodniowej wyprawy do wyspiarskiego kraju Fidżi,
gdzie ma obecnie miejsce jedno z najbardziej wpływowych przebudzeń na
świecie. W czasie mojego pobytu brałem udział w konferencji Global
Transformation z Georgem Otis'em, juniorem, oraz innymi światowymi
liderami zaangażowanymi w przebudzenia w swoich krajach. Wielu pastorów
fidżyjskich, wodzów plemiennych i członków władzy również było obecnych na
tej konferencji i słyszeliśmy wspaniałe relacje z całego świata.

Bóg działa wszędzie!Przebudzenie na Fidżi w potężny sposób wpłynęło na 200
– 250 wiosek i mieliśmy możliwość odwiedzenia w czasie naszej podróży 6 z
nich. Wysłuchanie świadectwo szefów, pastorów, starszych wiosek i zwykłych
ludzi, którzy zostali dotknięci przez to przebudzenie, było jednym z
najskuteczniej przemieniających moje życie doświadczeń. Nigdy już nie będę
taki sam i czuję takie świeże odnowienie pasji do oglądania przebudzenia
tutaj w rejonie Kansas City. Historie są konsekwentnie podobne od jednego
końca wysp do drugiego. Wioski znajdują się na liście oczekujących na
przebudzenie, które ma przyjść do ich regionu. Zespoły 30-40 młodych ludzi
z grupą zwaną Healing the Land Team przychodzą do wioski, zaczynają post i
modlitwę trwające około dwóch tygodni. Następnie fidżyjski pastor Chief
Vuniyani przyprowadza zespół przebudzeniowy do nauczania ewangelii. Duch
Święty przynosi przekonanie o grzechu, po czym zaczyna się wylanie pokuty,
złamania, pojednania rodzin, kościołów, relacji. Typowe jest rozpalanie
ogniska, w którym palone są wszystkie okultystyczne i służące do czarów
przedmioty oraz inne materiały, i wtedy zstępuje Chwała Boża do każdej
wioski ze znakami i cudami. Cudowne ilości ryb wracają do bezpłodnych
kiedyś wód, owoce i jarzyny zaczynają rosnąć w obfitości i nieprzeciętnych
rozmiarów, zatrute strumienie stają się krystalicznie czyste w ciągu
jednej nocy, rafy koralowe odnawiane, pojawiają się dziesiątki nowych
gatunków ryb i korali (nie posiadających nazw), są fizyczne uzdrowienia,
delikatne deszcze powracają na dotknięte suszami obszary, nadzwyczajny
rozwój zdolności do uczenia się wśród dzieci itd., itd...Mógłbym wymieniać
i wymieniać te historie. Gdybym tam nie był i nie słuchał stale i wciąż
tych historii setki razy, myślałbym, że to jest niemożliwe. . . lecz jak
wszyscy wiecie, z Bogiem, WSZYSTKO, jest możliwe. Stałem w wioskach, które
żyją pod otwartym niebem, byłem świadkiem i odczuwałem ducha przebudzenia.
Widziałem radość Bożą na twarzach i uśmiechy większe niż księżyc w pełni!

Rząd został przemieniony i prawa narodowe są przepisywane tak, aby były
zgodne z biblijnymi wartościami. Panuje cudowna jedność i pojednanie
między kościołami wzdłuż całego kraju i uzdrowienie stosunków między
rdzennymi Fidżyjczykami i Indo-Fidżyjczykami. Byłem bardzo głęboko
poruszony licznymi wywiadami, które przeprowadziłem z kobietami i
mężczyznami, których osobiste i rodzinne życie zostało przemienione przez
świeży powiew przebudzenia. Radość Pana jest tak zaraźliwa, zdaje się, że
zostałem zainfekowany!

Mam nadzieję, że wszyscy możemy paść na twarze i wołać do Boga
zdesperowanymi modlitwami, aby posłał wielkie przebudzenie i duchową
odnowę do naszego rejonu.

Panie, prosimy, zrób to tutaj! Wróciłem do domu z nowym poczuciem
pośpiechu, nie możemy czekać następne 2 lata czy 10. Wierzę, że nasze
miasto dojrzało już do przełomu w przebudzenie.

Jeśli jest w Bożym sercu pragnienie, aby posłać przebudzenie na Fidżi, do
Ugandy, Almolonga w Gwatemali, Cali Kolumbia, do rejonu arktycznego, Kenii
i Argentyny itd., itd., to wydaje się niemożliwe dla mnie, aby Pan nie
chciał posłać przebudzenia do Kansas City! Odkryłem cztery wspólne dla
Fidżi i wspomnianych wcześniej narodowych przebudzeń elementy. Oto one:

    1.

       Zawsze obecne są tam modlitwa i posty
    2.

       Wylanie jedności wśród pastorów i liderów,
    3.

       2 Krn. 7:14 wydaje się być receptą: "Jeśli ukorzy się mój lud, który
jest nazwany moim imieniem, i będą się modlić, i szukać mojego oblicza, i
odwrócą się od swoich złych dróg, to Ja wysłucham z niebios, i odpuszczę
ich grzechy i ich ziemię uzdrowię...." Pokora, modlitwa, głęboka pokuta,
zwrócenie się do Boga w wierze, a wtedy Bóg dopowiada potężnym
przebudzeniem za każdym razem!
    4.

       Zawsze jest tam DESPERACJA w poszukiwaniu Boga.

Czy jest na tej liście coś, czego my nie możemy zaoferować Bogu tutaj?
Proszę, przyłączcie się do tych miejsc, gdzie ludzie pragną tych
wypełnienia samych zasad i tęsknią za przebudzeniem. Marzę o tym dniu, w
którym Bóg przyjdzie i napisze nowy rozdział historii naszego miasta. Jak
to będzie, żyć w dniach przebudzenia przemieniającego życie twoje i twojej
społeczności?

-Gary Schmitz,

Ogólnomiejski Ruch Modlitwy Kansas City.

Wypisanie się z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=38840&u=257060&i=2513068

__________ NOD32 Informacje 1.1420 (20060227) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl

Moje strony to: www.poznajpana.org