[chrzescijanie] pytanie

Piotr Zaremba zaremba w poznajpana.org
Nie, 11 Cze 2006, 17:34:43 CEST

Witaj.

Wygląda na to, że musisz po prostu trochę uważniej czytać.

Całość zaczyna się w 21 rozdziale w 9 wersie.

W wersie 8 rozdziału 22jest wyraźnie napisane przed kim upadł Jan, aby mu
złożyć pokłon:
"
A gdy to usłyszałem i ujrzałem, upadłem do nóg ANIOŁA,
który mi to pokazywał, aby mu oddać pokłon"

Stąd taka reakcja anioła, a nie Jezusa w wersie 9 tym. :)

Piotr Z

Moje strony to: www.poznajpana.org