[chrzescijanie] Fwd: S³owo dla utrudzonych

Piotr Zaremba zaremba w poznajpana.org
Pon, 12 Cze 2006, 13:19:52 CEST

------- Forwarded message -------
From: "Subskrypcja PoznajPana" <pzaremba w kki.pl>
To: pzaremba w kki.pl
Subject: S³owo dla utrudzonych
Date: Mon, 12 Jun 2006 13:11:07 +0200

Uwaga: zmieni³em miejsce tego proroctwa, aby wszystkie tego typu teksty
by³y na jednym miejsce tj. w panelu "Proroctwa", bo sporo tego przychodzi
w poczcie z ró¿nych s³ub:

http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=945

Serdecznie pozdrawiam

----\S³owo dla utrudzonych
Mackley Lon

UWAGA; Oto s³owo zachêty dla tych, którzy przechodz± prawdziw± "pustyniê"
w swoim marszu z Panem, aby oprzeæ siê pokusie, jaka w takim czasie
nachodzi:

"Z£ORZECZ BOGU I UMRZYJ"??

Lon Mackley.

JOB 2:9

"I rzek³a doñ jego ¿ona: Czy jeszcze trwasz w swojej pobo¿no¶ci? Z³orzecz
Bogu i umrzyj!”

To jedno k³amstwo us³yszysz wiele razy w czasie przechodzenia przez
pustyniê a szczególnie wtedy, gdy zbli¿asz siê do jej koñca. Przede
wszystkim, czeka³e¶ tak d³ugo, po¶wiêci³e¶ wszystko, zaufa³e¶ Bogu w
najbardziej do tego niesprzyjaj±cych warunkach i ci±gle tkwisz w tym bólu
i cierpieniu. Prawda jest taka, ¿e Bóg w czasie przechodzenia przez
pustyniê chce rozwin±æ twoje wnêtrze, tak wiêc pozwala na to, aby rzeczy
zewnêtrzne czasami wygl±da³y bardzo wyzywaj±co i przera¿aj±co.

JOB 2:10

"Odpowiedzia³ jej: Mówisz, jak mówi± kobiety nierozumne. Dobre przyjmujemy
od Boga, czy nie mieliby¶my przyjmowaæ i z³ego? W tym wszystkim nie
zgrzeszy³ Job swymi usty".

Musisz bardzo uwa¿aæ, gdy wszystko wygl±da tak, jakby Bóg ciê porzuci³,
poniewa¿ On Sam obieca³, ¿e nigdy nas nie zostawi, a nie ni opu¶ci. Wiêc
nawet, gdy wszystko wygl±da jak najgorzej, Bóg ci±gle trwa w tym, co ma
najlepszego dla ciebie. Szczególnie ostro¿ni musimy byæ w czasie, gdy
wszystko wygl±da na to, ¿e Bóg odst±pi³ od nas, aby nie mówiæ czy nie
robiæ tego, co by³oby grzechem. Tak wiêc, bez wzglêdu na to jak ciê¿ko
jest dzi¶, przyjacielu, staraj siê b³ogos³awiæ Boga i trwaæ w ufno¶ci do
Niego.

POWT. 31:8-

Pan sam pójdzie przed tob± i bêdzie z tob±. Nie zawiedzie i nie opu¶ci
ciê: nie bój siê wiêc i nie trwó¿ siê!

"Ja jestem tym samym Bogiem" - S³owo do utrudzonych:

Mój drogi, dotar³e¶ ju¿ do dna swojej drogi ze mn±, do miejsca, gdzie
wszystko koñczy siê ¶lep± uliczk±, lecz chcê ci przypomnieæ, ¿e bez
wzglêdu na to w jak martwym punkcie jeste¶, Ja jestem tym samym Bogiem,
który przez ca³e dotychczasowe ¿ycie pracowa³ z tob± i tym samym Bogiem,
który bêdzie nadal wierny tobie. Jestem tym samym Bogiem, który zbawi³ ciê
i nape³ni³ Swoim Duchem, tym samym Bogiem, który przeprowadzi³ ciê przez
pustyniê. Nie ma potrzeby baæ siê czy byæ zniechêconym teraz, poniewa¿,
podobnie jak by³em z tob± w przesz³o¶ci, bêdê z tob± nadal w czasie
obecnym.

Tak jak Job by³ próbowany i kuszony, aby zrezygnowaæ i zacz±æ atakowaæ we
mnie w swym ciele, lecz przypomina³ sobie o tym, ¿e Ja jestem ten sam Bóg,
który by³ z nim w jego najlepszym czasie i bêdê tak samo wiernym Bogiem, w
najgorszym czasie. Ten czas umierania przeminie i nowe ¿ycie ju¿ siê
zbli¿a ku tobie. Tak wiêc, zamiast narzekania w pogrzebowych szatach,
chcia³bym, aby¶ radowa³ siê i za³o¿y³ strój weselny, poniewa¿ pewne jest,
¿e Oblubienic stoi u drzwi, gotowy, aby wej¶æ i wyratowaæ ciê. Trwaj w
ufno¶ci do Mnie i Mojej Mi³o¶ci, poniewa¿ ja jestem tym samym, wiernym
Bogiem i nigdy cie nie opuszczê, gdy jeste¶ w potrzebie.

~ Znaleziono na forum - http://www.revivalschool.com

------[ Twoja prywatnosc ]---------------------------------
Wypisanie siê z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=38840&u=257060&i=2513068

Najtansze odbitki: 39 gr za 10x15
Bezplatny odbior w calym kraju
http://foto.magazyn.pl/

__________ NOD32 Informacje 1.1494 (20060418) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl

Moje strony to: www.poznajpana.org

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Wspolnota