[chrzescijanie] PD : WPROST Z WPROST

Admin KDM admin w kdm.pl
Czw, 9 Mar 2006, 14:54:39 CET

Witam Panie Adamie,
dziękuję za ten list. Popieram Pana irytację i podzielam wnioski zamieszczone na
końcu.

Za wyjątkowo ważny i skuteczny uważam ten wniosek ostatni:  " powiem to wprost -
już
chyba nie będę kupował WPROST".

Posłanie tego listu w "obieg" przekona - moim zdaniem - wszystkich, którzy znają
"Waszą muzykę" oraz tych, którzy są wrażliwi na złe postawy dziennikarzy,
chcących  " ośmieszyć, zakpić, zdyskredytować i dołączyć  do "antymoherowej"
koalicji.  Jeżeli spadnie zainteresowanie "gazetą"... Zapłatę za taką postawę
zbierze wydawca i sama dziennikarka. Wart dopilnować, żeby e-mail dotarł do
Redaktora Naczelnego i "Właściciela".

Brak rzetelności i nieuczciwość dziennikarska powinny być surowo karane !

Do takiej akcji chętnie się włączę informując licznych "przyjaciół" z którymi
utrzymuję e-mailowy kontakt.

łaczę wyrazy szacunku
i pozdrawiam cały Zespół Magdy Anioł

Józef Joniec SP

Stowarzyszenie  P A R A F I A D A
PL  00-704 Warszawa, ul. Gwintowa 3
tel./fax  (22) 651 07 01,  651 08 71,   651 08 73
www.parafiada.pl
 TWÓJ 1% NA 100% PRZYNIESIE POŻYTEK

Stowarzyszenie PARAFIADA jest uznaną w Polsce organizacją pozarządową o statusie
pożytku publicznego powołaną w 1992 roku  przez środowisko związane z Zakonem
Pijarów. Od kilkunastu lat prowadzi (w kraju i poza granicami) działalność
edukacyjną, wychowawczą i charytatywną na rzecz dzieci i młodzieży, szczególnie
ze środowisk zagrożonych społecznie oraz znajdujących się w trudnych warunkach
materialnych, m.in. poprzez pomoc charytatywną, organizowanie parafiad, obozów,
kolonii, warsztatów, międzynarodową wymianę młodzieży, wolontariat, pomoc
rodakom na Wschodzie, szkolenia, sympozja, seminaria i wydawnictwa.