[chrzescijanie] Fwd: TGIF08.11.06 Przeszkody na drodze do panowania Chrsytusa

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Czw, 9 Lis 2006, 10:28:29 CET

------- Forwarded message -------
From: "TGIF - Codzienne rozważania" <piotr864 w gmail.com>
To: piotr864 w gmail.com
Subject: TGIF08.11.06 Przeszkody na drodze do panowania Chrsytusa
Date: Thu, 09 Nov 2006 09:16:02 +0100

Wersja wygodniejsza do czytania
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1085

TGIF08.11.06 Przeszkody na drodze do panowania Chrsytusa
Hillman Os

Gdyż oręż nasz, którym walczymy, nie jest cielesny, lecz ma moc burzenia
warowni dla sprawy Bożej; nim też unicestwiamy złe zamysły
2 Kor. 10:4

Biblia mówi, że gdy Chrystus zamieszka w naszym sercu, stare rzeczy
przemijają, a wszystko staje się nowe (p. 2 Kor. 5:17). Pan włożył nowego
Ducha w nasze wnętrza. Przedtem nie mogłem zrozumieć dlaczego tak wielu
wyznających Chrystusa ma tak niewielki wpływ na królestwo ciemności.
Wydawało mi się, że nasza kultura powinna być pod znacznie większym
wpływem Jego dzieci chodzących w świetle, jak chodził Jezus. Jezus miał
taki wpływ na kulturę Swoich czasów, jak nikt inny.

Widziałem wielu wierzących pracowników, którzy wyznawali Chrystusa, a
których życie niczym nie różniło się od osoby nie wyznającej Go jako Pana.
Ci mężczyźni i kobiety uprawiali pewną formę religii, lecz niewiele mocy
odzwierciedlało panowanie Chrystusa w ich życiu. Pewnego dnia Pan
przeprowadził mnie przez czas testów, który zaowocował odkryciem ogólnych
zasad wpływów, co zmieniło moje patrzenie na ludzi i okoliczności z punktu
widzenia podświadomości. Odkryłem, że była to warownia zbudowana wiele
pokoleń wstecz, a ponieważ warownie działają na poziomie podświadomości
nie jest łatwo je rozpoznać. Warownia uniemożliwia nam uwolnienie się w
jakiejś dziedzinie do odzwierciedlania Chrystusa w nas i poprzez nasze
życie, ponieważ wymaga ona sama naszej współpracy, aż do czasu
rozprawienia się z nią. Często mogą one być tak dobrze ukryte, że nawet
nie jesteśmy w stanie zidentyfikować ich jako czegoś złego. Mogą to być
warownie strachu, kontroli, buntu, braku bezpieczeństwa, bałwochwalstwa,
pychy czy zgorzknienia i mogą trwać w ukryciu, aż do chwili, gdy zostaną
ujawnione przez okoliczności.

Wszelkie warownie budowane są w naszym życiu w wyniku starania się o
zaspokojenie jednej z siedmiu podstawowych potrzeb, które Bóg stworzył w
nas. Gdy już raz uwierzymy w kłamstwo, że Bóg nie może zaspokoić potrzeby
bez naszego wysiłku, otwieramy naszego ducha na jakąś warownie. Im więcej
kłamstw zostanie przyjętych, tym szerzej otwieramy się na to, aby warownie
zakorzeniły w naszym życiu.

Czy jesteś nieskuteczny w swoim chrześcijańskim działaniu ? Czy są jakieś
uporczywe grzechy, które stale powracają? Być może szatan zbudował
warownię w twoim sercu, która jest tam od wielu pokoleń. Musisz prosić
Boga o przebaczenie zabawiania się tą warownią i musisz się jej wyrzec.
Wtedy Chrystus odnowi twój umysł i serce, i zobaczysz jak moc Chrystusa
zaczyna działać w twoim życiu, jak nigdy dotąd.

Wypisanie się z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=38840&u=257060&i=2545854