[chrzescijanie] koniec listy chrzescijanie ?

www.proroczy.prv.pl proroczy w wp.pl
Śro, 22 Lis 2006, 18:53:52 CET

Witam,

Zgadzam sie z Ewa.
Wiekszosc dyskusji na tej grupia byla chora i na bezsensowne tematy. Jesli
ludzie maja dyskutowac o Sabacie itp. to grupa moze wogole nie istniec.
To co wysylal Piotr Z (artykuly) byly chyba najbardziej budujace. Jesli te
dyskusje , ktore byly przez lata zwlaszcza prowadzone przez jednego Pana
ktory zostal z grupy wywalony kogos budowaly to wspolczuje....

Andrew
----- Original Message -----
From: "marketing2" <marketing2 w ajmgrupa.pl>
To: <wspolnota w listy.kdm.pl>
Sent: Wednesday, November 22, 2006 12:44 PM
Subject: Re: [chrzescijanie] koniec listy chrzescijanie ?

Spodziewałam się odpowiedzi od Boga i myślę , że ją dostałam , nie
spodziewałam się od Was odpowiedzi , żle zrozumiałeś moją wypowiedż.
Wyraziłam tylko swoje zdanie , że mnie od początku jak tylko dołączyłam do
listy raczej nie budowała i zadawałam sobie pytanie czy ze mną jest coś nie
tak czy z tą listą i kiedy usłyszałam , że grozi jej zamknięcie zastanowiłam
się czy dostaję odpowiedż od Pana Boga, tylko tyle.

Ewa  Lewandowska
     Manager
mobil : 602 50 00 74