[chrzescijanie] koniec listy chrzescijanie ?

Ania Paciorkiewicz anna.cynthia w gmail.com
Śro, 22 Lis 2006, 19:33:26 CET

Mnie tez buduje tylko Piotr Z, nawet całkiem niedawno sie zastanawiałam czy
go troche nie wspomóc, ale nie potrafię podjąć żadnej decyzji, mam problemy.
A na listę, nie nie dam. Choćby dlatego, że ten usunięty Pan, bardzo mi sie
podobał (mimo ze nie ze wszystkim sie zgadzałam), podobno on wpłacił na
liste a potem został usunięty. Hmm skoro tak, to niech Przemek sam płaci. Na
liście jest za to inny Ktoś, kto wciąz tylko o sabacie, takie ma zboczenie
myślowe, ale jego chyba nikt nie wyrzucił. Nie moja lista, nie ja tu ustalam
zasady, więc nie ja płacę. Chyba proste. Jeśli mnie ktoś buduje, zawsze moge
wysłać kasę przelewem. Aha, jeszcze ktoś pisał o programach. Otóż niedawno
zapłaciłam za darmowy polski program, nazywa się Odkurzacz. Spodobał mi się
i wysłałam 20zł. Mało, wiem, ale na tyle mnie było stać.
Więc to że nie chce dać, nie znaczy że nie daję. Przez lata dawałam
dziesięcinę i ofiary, dawałam biedym okazjonalnie. Teraz jestem w
problemach, ale mojego patrzenia na te sprawy nie zmieniłam. Co dobre
wspomagać w miare możliwości.

Anna Cynthia Paciorkiewicz

06-11-22, www.proroczy.prv.pl <proroczy w wp.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Zgadzam sie z Ewa.
> Wiekszosc dyskusji na tej grupia byla chora i na bezsensowne tematy. Jesli
> ludzie maja dyskutowac o Sabacie itp. to grupa moze wogole nie istniec.
> To co wysylal Piotr Z (artykuly) byly chyba najbardziej budujace. Jesli te
> dyskusje , ktore byly przez lata zwlaszcza prowadzone przez jednego Pana
> ktory zostal z grupy wywalony kogos budowaly to wspolczuje....
>
> Andrew

Ania