[chrzescijanie] "Strzelanie" z wersetów

Witold Jurgielewicz wjur w poczta.onet.pl
Czw, 23 Lis 2006, 11:03:38 CET

Użytkownik szymon słomczyński <szymon w as.pila.pl> napisał:
>to i ja swoje kilka slow dorzuce dyskusje teologiczne dla sluchaczo-czytaczy
>sa tak niestrawne i duszne..ze faktycznie odechciewa sie sluchania..jesli
>kogos to buduje..to widocznie jest na innym "poziomie" niz ja. Przezywam
>Boga w bardzo prosty sposob. Wiara jest tak prosta ze ciezko ja

(WJ)
Lista "chrześcijanie" jest przede wszystkim listą DYSKUSYJNĄ, czyli jej podstawą są dyskusje. Nie ma dyskusji, gdy nie ma ścierania się przeciwnych poglądów. Rozumiem, ze możesz nie lubić dyskusji teologicznych, ale nikt, Szymonie, nie zmusza Cię do brania w nich udziału. Ze swej strony mógłbym podpisać się obiema rękami pod opinią Przemka, że budowania się w wierze lepiej szukać w bezpośrednim kontakcie z innymi wierzącymi, w relacjach z nimi, rozmowach, wspólnych modlitwach, a lista dyskusyjna, cóż - ma inne funkcje i też jest potrzebna. Listę dyskusyjną trudno traktować jako kolejną wspólnotę ludzi wierzących w biblijnym rozumieniu, to nie ten poziom relacji.
BTW - zawsze możesz, Szymonie, założyć kolejną listę mailową czy forum chrześcijańskie przeznaczone wyłącznie do dzielenia się świadectwami wiary czy przedstawianiu intencji modlitewnych, a gdzie nie będzie miejsca na dysputy teologiczne. Są darmowe portale, gdzie można coś takiego założyć.

Pozdrawiam w Panu,
Witold