[chrzescijanie] "Strzelanie" z wersetów

marketing2 marketing2 w ajmgrupa.pl
Czw, 23 Lis 2006, 11:12:03 CET

Kolejnym razem gdy założycie taką listę to koniecznie dodajcie , że nie jest
to miejsce dla ludzi któży szukają Boga we wszystkim co robią , i wybaczcie
, że pomyślałam  , że możecie mieć coś z nim wspólnego skoro nazywacie się
chrześcijanami.

Ewa  Lewandowska

----- Original Message -----
From: "Witold Jurgielewicz" <wjur w poczta.onet.pl>
To: <wspolnota w listy.kdm.pl>
Sent: Thursday, November 23, 2006 11:03 AM
Subject: Re: [chrzescijanie] "Strzelanie" z wersetów

Użytkownik szymon słomczyński <szymon w as.pila.pl> napisał:
>to i ja swoje kilka slow dorzuce dyskusje teologiczne dla
>sluchaczo-czytaczy
>sa tak niestrawne i duszne..ze faktycznie odechciewa sie sluchania..jesli
>kogos to buduje..to widocznie jest na innym "poziomie" niz ja. Przezywam
>Boga w bardzo prosty sposob. Wiara jest tak prosta ze ciezko ja

(WJ)
Lista "chrześcijanie" jest przede wszystkim listą DYSKUSYJNĄ, czyli jej
podstawą są dyskusje. Nie ma dyskusji, gdy nie ma ścierania się przeciwnych
poglądów. Rozumiem, ze możesz nie lubić dyskusji teologicznych, ale nikt,
Szymonie, nie zmusza Cię do brania w nich udziału. Ze swej strony mógłbym
podpisać się obiema rękami pod opinią Przemka, że budowania się w wierze
lepiej szukać w bezpośrednim kontakcie z innymi wierzącymi, w relacjach z
nimi, rozmowach, wspólnych modlitwach, a lista dyskusyjna, cóż - ma inne
funkcje i też jest potrzebna. Listę dyskusyjną trudno traktować jako kolejną
wspólnotę ludzi wierzących w biblijnym rozumieniu, to nie ten poziom
relacji.
BTW - zawsze możesz, Szymonie, założyć kolejną listę mailową czy forum
chrześcijańskie przeznaczone wyłącznie do dzielenia się świadectwami wiary
czy przedstawianiu intencji modlitewnych, a gdzie nie będzie miejsca na
dysputy teologiczne. Są darmowe portale, gdzie można coś takiego założyć.

Pozdrawiam w Panu,
Witold

czuwajcie ...
www.chrzescijanie.net 2006