[chrzescijanie] (brak tematu)

szymon słomczyński szymon w as.pila.pl
Czw, 23 Lis 2006, 11:30:30 CET

mysle że to jest kwestia prostej decyzji WIARY
czy ja wierze że Bóg naprawde mnie widzi..? że daje wszedzie i tak jak
trzeba niezaleznie od tego czy "mam"z czego??
dziś nie mam pieniedzy ale daje całe serce i całe przebaczenie jakie mam ..
dziś nie mam pieniedzy ale mam miłość nieograniczoną.. Boża nieograniczoną
miłośc..
to może sie komuś wydawać obce jak kochac jak przebaczac temu czy temu...?
jak to zrobic...?
po prostu!!
to jest kwestia decyzji czy chce żyć pod łaska czy w każni prawa i
grzechu...brrr
ja nie moge dać komuś autobusu do ewangelizacji BO NIE MAM :) ale jak MAM TO
CHETNIE moge dać malucha
!!
jest napisane chyba w księdze aggeusza..
dlaczego jesz a nie możesz sie nasycić dlaczego wszystko do dziurawej
cysterny..?
ponieważ Swiety kosciół i świeci Pańscy sa zaniedbani!!! może nasze rodziny
mężowie żony wszyscy którzy nalezą do św. OBLUBIENICY są zaniedbani podczas
gdy my tak pedzimy do...swojego jakiegos urojonego celu..!!!

jesli nie bedziemy dbać o siebie nawzajem.. i to sie tyczy finansów i
wszelkiej innejj gorliwości zabieganiu i szczerości to ze tak powiem nasze
szanse na uruchomienie swoich PRAWDZIWYCH marzeń celów są znikome... bo to
wszystko DZIAŁA TYLKO RAZEM
i tak naprawde to tylko to nam jest potrzebne tylko to jest w naszych
sercach BY BYĆ RAZEM!!!!!!!! bo do tego Pan Bóg nas stworzył abyśmy byli
jedno !!

radze sie zastanowic szczerze nad TYM BY DAWAĆ swojej rodzinie owoce Duch
św.i wszystko to co może ją Jego napełnić wiara i nadziją .. że jest ten kto
sie o nią o niego troszczy..
 A Wszystko to co chce powiedziec zawarte jest w przykazaniu o miłosci....
bo jesli kochac ...Boga to tez napewno i braci mężów.. tak jak Jezus idac na
krzyż :)ze "swoimi chciejstwami"oczekiwaniami wobec siebie i ludzi:)
pozdrowienia dla Wszystkich

życze dużo miłości w zrozumieniu słowa Bozego.
Ponieważ Bóg jest miłościa i tylko przez Niego możemy Jego słowo rozumieć
:)

Amen