[chrzescijanie] "Strzelanie" z wersetów

marketing2 marketing2 w ajmgrupa.pl
Czw, 23 Lis 2006, 12:14:59 CET

Trudno uwierzyć , że jeden duch jest w nas - prawda?
Nie szukam sukcesów , wybaczcie jeżeli kogoś uraziłam wierzę że to
odpokutuję , pozdrawiam i wycofuję się z tej listy , macie rację to nie
miejsce dla mnie.

Ewa  Lewandowska
    ----- Original Message -----
From: "Janusz i Kamilka Lasz" <kjlasz w wp.pl>
To: <wspolnota w listy.kdm.pl>
Sent: Thursday, November 23, 2006 12:04 PM
Subject: Re: [chrzescijanie] "Strzelanie" z wersetów

*Kolejnym razem gdy założycie taką listę to koniecznie dodajcie , że nie
*jest
*to miejsce dla ludzi któży szukają Boga we wszystkim co robią , i wybaczcie
*, że pomyślałam  , że możecie mieć coś z nim wspólnego skoro nazywacie się
*chrześcijanami.
*
*
*Ewa  Lewandowska

[[[< J L >]]]
Droga Ewo
Miło, że wzięłaś udział w dyskusji. Jest to ok. zastanów się jednak czy aby
sprawiedliwie sądzisz.
Ja szukam Boga we wszystkim, co robię, przy całej mojej ułomności. Na tej
liście tez jak najbardziej.
Jednak czy rzucanie oskarżeń jest najlepszą formą "zmiany brata".
Rozumiem że pewnie czujesz się czymś rozżalona. Jedyne co podałaś to "brak
zbudowania". Jednak Twoja sugestia że " wybaczcie, że pomyślałam, że możecie
mieć coś z nim wspólnego" - a raczej nie mamy skoro Ewa nie jest zbudowana -
jest co najmniej krzywdząca.
Wybacz jeśli nie jesteś zbudowana tą listą.
Jednak odkąd się odezwałaś nie bardzo masz też w tym sukcesy. Mnie nie
"zbudowałaś" Przemka raczej też innych nie wiem.
I proszę cię, jeśli masz objawienie czy poznanie o tym jak nie jestem
otwarty na Boga, którego blokuje, choć mnie wybrał i jestem dla niego
szczególny to proszę ponownie napisz mi to.

Janusz Lasz
Chrystus jaśnieje patrz na niego i podążaj za nim

czuwajcie ...
www.chrzescijanie.net 2006