[chrzescijanie] "Strzelanie" z wersetów

Witold Jurgielewicz wjur w poczta.onet.pl
Czw, 23 Lis 2006, 12:59:24 CET

Użytkownik marketing2 <marketing2 w ajmgrupa.pl> napisał:
>Kolejnym razem gdy założycie taką listę to koniecznie dodajcie , że nie jest
>to miejsce dla ludzi któży szukają Boga we wszystkim co robią , i wybaczcie
>, że pomyślałam  , że możecie mieć coś z nim wspólnego skoro nazywacie się
>chrześcijanami.
>

>Ewa  Lewandowska

(WJ)
To taka trochę postawa - "jesteście brzydcy, nie podoba mi się w tej piaskownicy, więc zabieram zabawki i idę do domu, nie będę się z wami bawić". Powiem szczerze - to jest właśnie mało budujące. W sumie to wcale się nie znamy, więc chyba słabe masz podstawy do oceniania tutaj czyichś czynów czy intencji - czy wynikają z wiary czy też nie. To jest ryzykowne, unikajmy takich ocen. Odnośnie zakładania listy - założył ją Przemek, a pozostali po prostu się zapisali.

Witold