[chrzescijanie] Czym jest autorytet

Critical System Error Pawel pawel888 w hotmail.com
Pią, 24 Lis 2006, 10:59:43 CET

Witaj
Zeby rozwinac temat chcialbym znac twoje odpowiedz na moje wczeniejsze
pytania.

ale rodza sie kolejne:
1. Napisales:
,,Wypowiedz Piotra odpowiedziala mi na  moje pytania.''
Co odpowiedziala?
2. Kto dal autorytet , ludziom, ktorzy nauczaja o tym iz wola boza jest
dawanie dziesieciny?
3. Co to jest URZAD nauczyciela, i czy w NT sa URZEDY?

Jezus Jest Panem

Pawel

>From: "Proroczy" <proroczy w wp.pl>
>To: <wspolnota w listy.kdm.pl>
>Subject: Re: [chrzescijanie] (brak tematu)
>Date: Fri, 24 Nov 2006 10:50:22 +0100

>Witaj,
>Jesli ktos bardzo wyraznie mowi mi o zasadach jakie maja byc w Kosciele.
>Oraz publikuje na cala Polske artykuly, to staje w miejscu urzedu
>nauczyciela w Kosciele/ Zatem ciekawilo mnie to, jaki ma rzeczywisty
>autorytet oraz pod czym jest autorytetem. Wypowiedz Piotra odpowiedziala mi
>na  moje pytania.
>Ja takich rzeczy nie robie, bo nikt mi do tego nie dal prawa.

> [...]

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/