[chrzescijanie] Dziesięcina i dawanie

Ania Paciorkiewicz anna.cynthia w gmail.com
Sob, 25 Lis 2006, 00:10:25 CET

Coś w tym jest...
Z życia wzięte: Najwięcej radości miałam w dawaniu, kiedy dawałam dla osób w
potrzebie, po modlitwie z mężem. Mieliśmy wtedy w sercach tą samą kwotę i
dawaliśmy właśnie tyle.
Dziesięciny były zawsze trudne. Nie wiem teraz jak z tym jest naprawdę (na
100%), ale nauczanie np Krzysztofa Dubisa z Krakowa na ten temat mnie
przekonuje. On zachęca tez do dawania, ale nieograniczania tego 10-cioma
procentami.
Pozdrawiam,
Cynthia

06-11-24, zaremba w poznajpana.org <zaremba w poznajpana.org> napisał(a):

> WRacając do tematu dziesięciny, chciałbym tylko pokazać, że 10-cina,
> owszem, jest
> błogosławieństwem, ale traci swoje błogosławieństwo, przy
> błogosławieńśtwie, które
> tamto przewyższa. (Moja parafraza z 2 Kor. 3:10 Albowiem to, co niegdyś
> miało
> chwałę, teraz nie ma chwały z powodu chwały, która tamtą przewyższa).
> PRzepraszam, że zacznę od negatywów. Zainteresowanych odsyłam na moją
> stronę do
> cyklu artykułów "Co uczyniliśmy" pod:
> http://tinyurl.com/yxule6

> [...]

Ania