[chrzescijanie] (brak tematu)

zaremba w poznajpana.org zaremba w poznajpana.org
Sob, 25 Lis 2006, 20:33:10 CET

On Fri, 24 Nov 2006 10:25:34 +0100, Szymon Słomczyński <szymon w as.pila.pl>
wrote:

> czy mam posiadac glejt zeby mowic o tym w co wierze czy jest to tylko
> domena "tych z koloratka"?

No, dokładnie tak. Jak nie masz jakiego kościelnego przyzwolenia toś zero.
Jakby dziś Jezus przyszedł na ziemię to też najpierw kazaliby mu "wejść pod jakiś
autorytet", a potem ewentualnie zastanawiali, co też on takiego gada, że go
ludzie słuchają (nie tak jak tych co są autorytetami). Nic nowego pod słońce,
religia zawsze funkcjonuje tak samo. Gdzies mam taki fajny tekst na ten temat :)
poszukam.

Pozdro.
Pz